התחברות הרשמה

על איזה אוטו כדאי לי ללמוד נהיגה ולמה?

ידני או אוטומטי
18 ביולי 2019, 16:22
נהיגה    
תשובה אחת
לדעתי ידני כי זה גם וגם
פ
פָּצוּעַ־בָּרֹאשׁ
באותו הנושא:
על איזה אוטו אתם לומדים נהיגה ?
מה כדאי אוטו שחור או אוטו לבן? ולמה?
כאלה שלומדים נהיגה על איזה אוטו אתם נוסעים?
ללמוד נהיגה על אוטומט או ידני? ולמה?
מה עדיף ללמוד נהיגה באוטו ידני או באוטומט?
כדאי ללמוד נהיגה על אוטומט או ידני?
אני בת 16.6 ועכשיו יש תקופת בגרויות, כדאי ללמוד נהיגה במקביל?
לימוד על רכב אוטומטי - האם כדאי ללמוד נהיגה על רכב אוטומטי או רכב עם הנעה ידנית?
מאיזה גיל אפשר להתחיל ללמוד נהיגה על אוטו ?
מאיזה גיל כדאי ללמוד נהיגה?
אני מחפשת מורה נהיגה צעיר שנראה טוב עם אוטו יפה, איפה יש?