5 תשובות
17.
אנונימית
ואני מאנונימי כי אף אחד פה לא באמת יודע מה זה חינוך מיוחד, לא מודע לזה שיש כמה סוגים של חינוך מיוחד וישר שופט.
אנונימית
אח שלי היה
הוא כבר סיים ביס
אנונימית
אח שלי נמצא בחינוך מיוחד.
עולה לכיתה ט'
אני בחינוך מיוחד, כיתת מחוננים (זה נחשב חינוך מיוחד) ואני בת 14.