166 תשובות
אני נגד כי אני גם נגד להטב ובעד תא משפחתי בריא ונורמלי, אבל הלהטבים חייבים להסכים איתך, ומי שלא הוא צבוע
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אם אח ואחות מתאהבים למה אסור להם להיות ביחד? אהבה זו אהבה לפי מה שכולכם אומרים
וqueenebola למה שלא אכיר?
אנונימית
מה פתאום גילוי עריות ותנך? אם מתייחסים לתנך אז גם גייז ולסביות זה אסור, אל תטמנו את הראש באדמה.
תהיו כנים. אם כל נטיה מותרת, אז גם אח ואחות. למה לא
אנונימי
אז אם את מכירה מה זה גילוי עריות את צריכה להבין לבד למה זה לא אפשרי זוגיות בין אח ואחות^^
שואל השאלה:
ואם מתייחסים לתנך יש איסור משכב זכר אבל לא מתייחסים:)
אנונימית
שואל השאלה:
queenebola
כי בתנך אסור? כי אסור גם משכב זכר
כי זה יכול לפגוע בתינוק? נתתי דוגמה של עקרים וגם אם לא אפשר לאמץ כמו שהלהטבים מאמצים
אנונימית
הכי אמיתי שיש, את היית רוצה להיות במערכת יחסים עם אח שלך? תעשי טובה נו..
שואל השאלה:
להגיד שזה "פשוט לא מוסרי" לא תשובה לשום דבר לדעתי כי גם לפני 50 שנה אמרו על הלהטבים "פשוט לא מוסרי"
אנונימית
אני לא הומופוב, ההומאים לא מפחידים אותי בכלל, ועל פי הרושם נשמע יותר שאתה מפחד ממני.
אני מתנגד למחאה הזאת אבל לא כפיתי את דעתי עליך.
אבל בהחלט מסקרן אותי לשמוע איך הומואים כמוך מתמודדים עם השאלה ההגיונית שעלתה פה.
ואגב, אותה שאלה קיימת גם ביחס לקיום קשר זוגי עם בעלי חיים או הורים.
אהבה זאת אהבה? תחליטו אתם
אנונימי
שואל השאלה:
ממש לא אבל זה לא קשור
אם יש כאלה שרוצות למה זה אסור בעצם ולמה הם לא מקבלים תמיכה כמו שנותנים לקהילה הגאה?
אנונימית
סורי אבל זה לא פשוט לא . וזה אסור מאיסור גילוי עריות
שואל השאלה:
איך הוא יהיה עם מום פיזי?
אנונימית
אני מבין שאתה קבעת שהומו זה מוסרי ואח ואחות זה לא? למה אמות המידה המוסריות (?) שלך כובלות גם אותי. תחליט לעצמך מה מוסרי לך.
לדעתי קשר בתוך המשפחה זה דווקא מאוד יפה ורומנטי.
ולמומים- אל תדאג, נעשה את כל מה שדרוש, מקסימום נוותר על ילדים.
אנונימי
אז למה לא אימוץ או פונדקאות?
זה נוראי
שואל השאלה:
לשעבר באלילהעלם
אני באמת מנסה להבין את ההבדל אבל אתם לא נותנים לי תשובות מספקות
"אסור מהתורה"- אוקיי, גם הומוסקסואליות
"מום בתינוק"- אז שיאמצו או משהו ונתתי גם דוגמה עם עקרים ועם כל הכבוד כולם יודעים שזו לא באמת הסיבה למה אתם נגד.
"לא מוסרי"- ומי קבע? אתם?
אנונימית
זה לא קשור ללהביא ילד בשיט, לא מבינה מה נסגר עם אנשים שהם חושבים שגילוי עריות זה בסדר כאילו הם זוג הומואים, עוד מעט תגידו שפדופילים זה בסדר, לאן הגענו
תראי ילדה, אם את ככ חושבת שזה מוסרי ונכון להיות במערכת יחסים רומנטית עם אחיך תעשי זאת. תעדכני אותנו לאן זה התפתח
עזבי, הם לא באמת חשבו על זה אך פעם, ולא בא להם להבין שהם טועים
אנונימי
שואל השאלה:
queenebola
ושוב, לא מבינה מה הקשר.
אני ממש לא אהיה במערכת יחסים עם אח שלי כמו שלא אהיה עם בת. אם אין לך באמת תשובות לכתוב אל תגיבי.
אנונימית
האמת שכולנו פה כותבים לך תשובות ואת בוחרת להתווכח עם כל מי שלא באותה דעה איתך.
זה מדהים. אף אחד לא עונה על השאלה.
שאלה פשוטב: מה ההבדל בין אהבת אח ואחות לאהבת גייז, אהבה זאת אהבה או לא
אנונימי
אהבת גייז זה שני אנשים שונים לגמרי, איך לעזאזל מישהו מסוגל לחשוב שזה בסדר לאהוב מישהו שהוא בשר מבשרו, מזעזע.
שואל השאלה:
אני הסברתי בדיוק למה כל תשובה שנתתם לא באמת מספקת
אנונימית
זה בגלל שתחשבו שניה ותקלטו שאתם לא עונים תשובות רציונליות, הכל מגיע ממוסכמות.
תביאו הסבר הגיוני
אנונימי
אל תעזו אפילו להשוות את הקהילה הגאה לדבר כזה
זה פשוט מוזר. אין לי כל כך איך להסביר את זה. בכל אופן הילדים יוצאים קצת מטומטמים
גילוי עריות מכירה?
כי זה אח שלך ומה לעזאזל אף אחד לא חושב על המשפחה שלו בקטע רומנטי
זה פשוט לא בסדר
חוץ מהתנך - זה יכול לעשות שהילדים שיוולדו יהיו חלילה עם גנים פגומים ומחלות..
שואל השאלה:
כלבה לזניה
ובעבר חשבו איך לעזאזל מישהו מסוגל לחשוב שזה בסדר לאהוב מישהו שהוא מהמין שלך, אז?
אנונימית
אני חושב שאהבה בן אחים היא דבר שונה מאוד מלהטבים בגלל דברים מאוד ברורים ופשוטים - 1 רוב האנשים נולגים עם חומר במוח שגורם לך לא להיות יכולה אפילו לאתאהב בבין משפחה. לפי שאין זאת בעיה במוח. לא כמו להטבים (הומואים ולסביות בלבד) שיש להם נטייה מינית (שונה מסטייה מינית) והדבר השני הוא שאחים שיש להם ילד יש סיכוי ענק לבעיות בdna.
זה לא אותו דבר אין להם קשר דם
תחשבי רגע את באמת מסוגלת לדמיין את עצמך בזוגיות עם מישהו שיש לכם אותו דם אותו הורים
זה חולני
ומי שבכל זאת רוצה, אז למה לאסור עליו, גם בלי להביא ילדים?
אנונימי
חוץ מזה הומואים ולסביות זה נטייה מינית, הם נולדים עם זה
לא נראה לי שקיימת נטייה ללאהוב את אח שלך
יש הבדל בין לאהוב מישהו זר לגמרי ולפתח מערכת יחסים, לבין לגדול עם בן אדם שהוא בנוי כמוך ויש לו את אותם גנים ואותם זכרונות וזה פשוט מזעזע
אין סיכוי בעולם שדבר כזה ישתווה לסבל שהקהילה עברה כדיי להשיג זכויות בסיסיות שהם היו צריכים, אתם פאקינג אחים, יש מעל 7 מיליארד אנשים בישראל תאמיני לי לא בעיה למצוא עוד מישהו.
בואי תעני לי, אהבה זה אהבה לא? גם זואופיליה זה אהבה , פדופיליה, פרפיליה, בואו פשוט ניתן לאנשים לאהוב חיות תמימות, ילדים וגופות, הרי אהבה זאת אהבה. מה נסגר עם העולם הזה? התחרפן לגמרי. אנשים ירדו מהפסים, עוד מעט תגידו לי שגם האיש שהתחתן עם העץ שלו עשה את זה מאהבה וזה בסדר. וזה קרה. תחליטו אתם.
אנונימית
בקיצור חוץ מאיכס, ומחלות, וגילוי עריות אין לכם תשובה, מביך ממש.
אנשים פשוט לא חושבים בכלל על החיים.
אם גילוי עריות אז תקיימו כל מה שכתוב בתורה, אי אפשר לבחור מה שנחמד
אנונימי
תמשיך להתווכח
יש כל כך הרבה סיבות למה לא
וסיבה אחת בקושי למה כן
כלבה לזניה
בישראל יש מעט פחות מ7 מיליארד
אנונימי
גם אם היו פה 100 אנשים היה יותר נורמלי למצוא מישהו שהוא לא אחיך
אנונימי
זה לא קשור לתורה..! זה פשוט בתפיסה אנשים שמסוגלים לאהוב את אח שלהם ולרצות אותם בקטע מיני אז סליחה אם זה מילה קשה אבל חולים בראש.
היית מסוגל לשכב עם אחותך?
או בכלל להתאהב בה?
אגב, אני אתאיסטית, אני לא בוחרת חוקים שנחמד אני לא בוחרת חוקים בכלל
שיהיה ברור.
אני כמובן נגד יחסים בין אח לאחות אבל גם נגד גייז כי שניהם לא תאים משפחתיים נורמליים.
אבל מי שמאמין באהבה בכל דרך לא יכול לקנות תירוצים מטופשים של גילוי עריות, למה שהתורה (שהמציאה את הנושא של גילוי עריות) תקבע מה מותר לי לאהוב ומה לא, אם מותר אז נותר. וכן, גם חיות ועכברים.
אנונימי
אתה שומע את עצמך?
להתאהב בעכברים וחיות זה בסדר?
מה שלא בסדר זה הראש שלכם.
אנונימית
בהחלט. למה לא תענו כבר וזהו?
אנונימי
אתה נגד אנשים נורמלים לחלוטין עם נטייה מינית שונה, ואתה אומר שתהיה בעד רק אם גם יהיו בעד אנשים שהם באמת לא בסדר בראש שנמשכים ל*אח שלהם*.
אתה חייב להיות ציני
תפסיק כבר להשוות את הקהילה לאנשים כאלה, זה לא בסדר בשיט
נו באמת, יצאתם מאותו מקום.
יש לכם קשר דם.
זה דוחה, איך אפשר לחשוב שזה יפה??
אפילו אם לדעתך הגייז זה לא בסדר זה משהו מולד.. אנשים לא יכולים לבחור את הנטיות שלהם וזה הוכח מדעית וזה כבר 2019 אז זה נהיה נורמלי. לאהוב את אח שלך זה לא נורמלח
אתם נעולים בראש כמו זקנים מיושנים.
לא מצליחים לפתוח את הראש ולחשוב שניה אחת מחוץ למסגרת. אתם לא בנויים לחיים. מצטער מאוד
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית מעליי
אני כן רואה הבדל בין הדברים שציינת לבין גילוי עריות.
גילוי עריות זה 2 אנשים מבוגרים שאוהבים אחד את השני
זאופיליה זה ניצול חיות ופדופיליה ניצול ילדים למטרות מיניות.
אנונימית
אנונימי
אתה באמת באמת לא בסדר אחי
אני ליטרלי בשוק שמשווים פה להטב לזואופיליה ואחים, אתם קמתם על הצד הלא נכון של המיטה? אתם מקשיבים לעצמכם?
שני אנשים זרים מאוהבים ויחסי מין עם חיות ואחים זה ממש לא אותו דבר.
אנונימית
לא שואלת השאלה, את ממש לא הבנת. השוואתי את זה לטמטום והחולניות שלך.
אנונימית
יש הבדל גדול בין גייז לגילוי עריות
הקהילה הגאה הוכחה מדעית כבסדר ונורמלית, יש לנו גנים שמראים שאנחנו כן נמשכים לאותו מין.
לאהוב מישהו מהמשפחה שלך לא הוכח מדעית וגם לא יוכח, כי זה לא ב ס ד ר. אני הבן אדם הכי מוזר שאני מכירה ובאמת גם לזה יש גבול
אנונימי באמת נראה לי שמשעמם לך בחיים.
מצטערת, אני מסתכלת על אח שלי ולא מבינה איך אפשר להתאהב במישהו שיש לכם את אותו דם? את אותם ההורים? אז לילד יהיה משני הצדדים את אותם סבתא וסבא?
אנונימית
שואלת השאלה אני זוכרת ששאלת פה כמה שאלות שאח שלך נישק אותך זה היה בחמות(לא בטוחה שזאת את)
את פשוט צריכה להמשיך הלאה קשר כזה לא יתקבל בשום מקום
יש 7 מיליארד אנשים בעולם
אח שלך הוא לא זה שיוכל להקים איתך משפחה !
את לא מבינה? גםאני לא מבין איך גבר מתאהב בגבר.
כל מה שאת לא מבינה לא יכול להיות הגיוני? זאת ראיה צרה ומתאימה לשנות התשעים
אנונימי
זה לא עניין של הבנה
זה עניין של היגיון ומדעים
דוגרי אני גם לא מבין למה
גם אם הם לא היו עקרים, הרפואה שלנו מספיק מתקדמת בשביל שהתינוק יצא בריא, תמיד יש אימוץ, וגם מי אמר שהם ירצו ילד או שזה יגיע לחתונה
שני אנשים מבוגרים שאוהבים אחד את השני, מה פסול בזה?
הם גם לא בהכרח גדלו ביחד, מערכת הרווחה הרבה פעמים מפרידה ילדים מהאחים והאחיות שלהם, הם יכולים גם אף פעם לא לגלות שהם אחים בעצם
אתה לא מבין איך גבר יכול להתאהב בגבר אבל מבין איך אפשר להתאהב באחותך
אתה לא בסדר
העולם הזה פשוט ירד מהפסים.
אין לך שיקול דעת הגיוני כרגע מאחר ואת מאוהבת באח שלך, נשמע שהאהבה עיוורה לך את כל הראש והסתובב לך שם הקפיץ שמאפשר לך לראות הכל מזווית הגיונית.
יצאתם מאותו חור, מאותו חור. קולטת? אם לא, את בבעיה מותק. אין לי מילים.
אנונימית
אף אחד לא ביקש ממכם להתאהב באח או באחות שלכם.
אבל למה לא לקבל את מי שכן התאהב? למה להיות אהבופוב?
אנונימי
אהבופוב?
פשוט סתום
אנונימי אתה פשוט לא יודע על מה אתה מדבר רציני
אתה מדבר שטויותת
באיזה עולםם זה נורמלי זוגיות עם אחח שלך
סתכל עכשיו על אחותך ותגיד לי אם להתחתן איתה נראלך נורמלי
שואל השאלה:
לא ממש מבינה תשובות בסגנון "כי זה מגעיל" יש כאלה שזה לא מגעיל אותם אז יהיה להם אסור להיות ביחד?
וחאלס להגיד לי להיות עם אח שלי אם אני בסדר עם זה. אני ממש ממש ממש לא נמשכת לאח שלי אני פשוט לא רואה הבדל בין זה לבין נטיות מיניות אחרות.
אנונימית
הסברתי בדיוק למעלה למה זה שונה מגייז
שואלת השאלה:
לדעתי אם תגידי שאת מאוהבת באחות שלך, אז כבר יבינו אותך פתאום. כי ללסביות תמיד נותנים חיבוק חם. אפליה מתקנת...
אנונימי
אני בשוק שאנשים כמוכם חיים בעולם
ועוד גאים בחרא הזה
כלבה לזניה, אני הומו ואני לא מבין למה זה שונה, הרי אף אחד לא נפגע מזוגיות כזאת
נכון, זה לא נורמלי, זה לא מקובל, זה מוזר.
אבל גם הגייז היו מוזרים ולא מקובלים לפני 20 שנה, למה ככה לשלול אדם שזאת הנטיה שלו?
אנונימי
ההבדלל זה שגייז ולסביות בזוגיות עם אנשים ממין שלהם לא מאחח שלהםם
זה רציני דפוק בראש מה נסגר עם העולם
כי להיות הומו זה מוכח פאקינג מדעית!!
שואלת השאלה כבר אמרתי לך מה ההבדל. נמוזמנת לקרוא
גייז זה אנשים זרים, זה נטיה, להתאהב באח שלך זה לא נטייה, אין כזאת נטייה ,זה פשוט חולניות
אנונימית
תקנו לי רובוט קטן^
זה שאתה הומו לא משנה בשיט ולא הופך אותך לבסדר, אני בי ואני נגד זה כי באמת שזה עבר גבול
אני פורש מהויכוח, היה נחמד לראות איך האמת מעצבנת אותכם. מאחל לכם פעם להיות באמת ליברלים ולא להשאר תקועים במה שנראה לכן נורמלי ותקין ולשנוא אנשים עם דעות שונות
אנונימי
אבל אח שמתאהב באחותו זאת לא נטיה מינית, היא לא איזה מגדר שלישי, היא אישה, הוא עדיין נמשך לנשים
לא מבין למה צריך הוכחה מדעית לזה
אני אסיים את זה בזה שזה לא דעה, זה פשוט מחלה
אף אחד לא שונא אותך בן אדם
הדעות שלך זה לא של בן אדם שפוי
בן אדם לא שפוי**
תנו לי סיבות שלא באות מהרגש ל-למה לא, באמת
אני מתאפקת לא לפרוש מהויכוח רק בגלל אנשים כמוך, והפלוס היחיד שאתה מקבל אתה בטח עושה לעצמך או שואלת השאלה. אתם לא בסדר בראש, מאחלת לך שיפקחו לך העיניים. כל טוב.
אנונימית
שואל השאלה:
מדהים איך שקוראים לי מטומטמת וחולנית כשאני מנסה לכתוב את הדעות שלי פה בצורה יפה. לא קיללתי פה אף אחד וזכותי להביע דעה ועצוב שאף נאמן לא מוחק את התשובות פה שמקללות אותי.
אנונימית
כי זה מאוד מגעיל ונראה לא אנושי משיכה מינית בין משפחה. לא טבעי ודוחה. גם בעלי חיים לא נוטים להתרבות אח ואחות
אח ואחות לא יכולים להיות ביחד.
מאותה הסיבה, הם אח ואחות.
הם יצאו מאותו איבר מין.
הם נוצרו מאותו זרע.
הם אח ואחות.
לא בני זוג.
אחים.
תחשבי על אמא שלך.
אם היית במקומה, באמת היית רוצה לראות את שתי הילדים שלך מתמזמזים?, מתחתנים?
אף אחד לא מקלל אותך
לא אמרנו שאת חולנית אמרנו שהדעות שלך חולניות
אתה יודע שהכל אפשרי בקטעים האלו
אנשים גם הגיבו ככה על הומואים ולסביות כמו שעכשיו הם מגיבים על אח ואחות שמאוהבים

בסך הכל כולנו אנשים
מי בכלל יקבע לך מה מותר ומה אסור כל עוד לא פגעתם באף אחד
אף אחד לא נתן פה אף סיבה חוץ מ"זה מגעיל אותי" ו"יהיה להם ילד מוטציה". הראשון זאת לא טענה ולשני יש פתרון.
אחותי, פלורליזם לא אומר שרק לך מותר להביע דעה,
יש פה מגוון דעות וזכותם להתבטאות פה, אין חוק שאומר שחובה להסכים עם הדעה שלך, אני לא חייבת להסכים עם דעות חולניות, וחולני זה צורת ביטוי, לא קללה.
אני ארשה לעצמי להקליד מה שאני רוצה על המקלדת הזו כל עוד הדעה שלי לא פוגעת באף אחד - ובאף אחד אני מתכוונת לאנשים שפויים ולא לאנשים לא שפויים שנפגעים מזה שאף אחד לא מסכים עם הדעות החולניות שלהם.
אנונימית
גילוי עריות
A0
לא משנה כמה מסבירים פה אנשים עדיין לא מבינים את ההבדל העצום בין אהבת אחים לבין הקהילה הגאה
פסטה, הטענות היחידות שלך היו שזה מגעיל אותך ושיהיה להם ילד מוטציה
סליחה אבל אני נתתי "תקנו לי רובוט" זה שאתם מתעלמים כי זה לא מתאים לכם תשובה אמיתית לא אשמתי
לא ראיתי מה כתבת, אשמח אם תרשום שוב
אז כנראה שממש לא קראת תתשובות שלי נשמה
הטענות שלי היו שזה לא מסתדר בראש ששני אנשים שיצאו מאותו איבר מין
שיש להם אותו הורים וקשר פאקינג דםם
שגדלו באותו בית מגיל 0
הם לא יכולים פשוט להיות ביחדד
זה לא מסתדר ולא יעבוד בשום עולם
לא רק בגלל שזה מגעיל אלא בגלל שזה ח ו ל נ י
שואל השאלה:
pasta is all i need
מה לעזאזל?.. אף פעם לא שאלתי שאח שלי נישק אותי
אנונימית
אז מה אם הם מאותו איבר מין ומאותו זרע?
להומואים *יש* את אותו איבר מין.
ורוב ההורים לא רוצים לראות את הבן שלהם מתמזמז ומתחתן עם בן אחר
אוקי אופס חשבתי שזאת את ששאלת את השאלה הזאת
שואל השאלה:
שמחה לפחות שחלק מפה הבינו את הכוונה שלי בשאלה במקום לצאת בקללות ולקרוא לי ללכת להתאשפז כי אני חולת נפש
אנונימית
טוב הויכוח/דיון הזה מטמטם לי תמוח .
אני מצטערת באמת אם זה מילים קשות אבל הדעות שלכם חולניות ולא שפויות
בן אדם שמאוהב באח שלו צריך טיפול נפשי מידי.
יום טוב
אימאלהה תדמיינו את האמא רואה את הבן וחבר שלו מתמזמזים
הם שני בנים איכס
מה כל הויכוח פה.
הגיוני זה לא.
הם גדלו באותו בית ונולדו באותו בית, כשישאלו אותך אם יש לך חבר מה תגידי? "הוא גם חבר שלי וגם אח שלי?" גם אם הורים לא היו רוצים לראות את הבן או הבת שלהם מתחתנים עם מישהו באותו מין כמוהם, תחשבו על זה שאלה רק ילד או ילדה אחת אבל פה זה שתיים ביחד, זה הגיוני בכלל? אם הייתי האמא אני אישית הייתי מתאבדת במקרה הזה.
שואל השאלה:
אין לי שם בסטיפס
כל התגובות "אני עוד מעט מקיאה" לא עונות לי על השאלה
אנונימית
winter
אז זהו ששני בנים *זרים* זה ממש לא מגעיל בעיני מליוני אנשים
אולי בעייניך:)
קשר בין אחים בכל מקום לא יתקבל
wtf?
גברת שואלת השאלה,
אם את רוצה לדעת מה רע בזה ולא מבינה מה רע, אולי תספרי לנו מה טוב בזה?
אנונימית
אסור לשכב עם אחים כמו שאסור לשכב עם בנים גועל נפש
מה לא מוסרי בזה?
נכון אהבה זו אהבה ויש הרבה סוגים של אהבה ,כן זו זכותם אבל זה לא דבר נורמאלי.
למה פדופיליה זה לא בסדר? יש אנשים שנמשכים רק לילדים קטנים. ככה הם נולדו.
שואל השאלה:
התייאשתי מהדיון זה.
השאלה פה לא הייתה למה אתם לא תומכים בגילוי עריות אלא למה אתם חושבים שיש הבדל ענק בינהם לבין הומוסקסואליות.
אני הלכתי עם ידיד שלי ברחוב וראינו הומואים מתנשקים והוא אמר שלדעתו זה חולני וזה לא צריך להיות ככה, וכמו שאתם חושבים את אותו הדבר על גילוי עריות ככה הוא חושב עליהם.
אנונימית
גילוי עריות אולי?
זה אסור.
וחוץ מהדת זה מגעיל ודוחה.
שתדעי שאם הם יתחתנו וילדו ילדים הסיכוי שהילד יצא עם בעיה כלשהי גבוהה ממש!
אנונימית
גם הומואים זה אסור
כי ככה. יש אהבה בין אח לאחות נורמלית וזהו.
זה הזוי לגמרי ולא אמור להיות
זה אותו דם לא ככה עובדת הביולוגיה בגלל זנ יוצאים מוטציות גם אם שניהם עקרים זה לא אמוג לקרות
וגילוי עריות
אז פסטה ה"טענות" שלך הן שזה לא מסתדר לך בראש ושאת חושבת שזה חולני
אין לי שם את משווה פדופיליה לאהבה בין שני אנשים מבוגרים
גם זה שאנשים מקיימים משכב זכר לא אומר שזה בסדר.
הומואים זה אותו איבר מין, לא ככה עובדת הביולוגיה, בגלל זה לא יוצאים ילדים
אם האח והאחות הם שני אנשים מבוגרים?
כי זה מסוכן
לא .
גילוי עריות
אז עכשיו אני אלך עם אח שלי ברחוב ונראה שתי אחים מתנשקים? מה נחשוב עליהם? בדיוק מה שידיד שלך חשב על הזוג שראיתם, לאן הגיע המצב בעולם היום? נראה יותר נורמלי שילדה בת 16 תצא עם גבר בן 40.
שואל השאלה:
אין לי שם בסטיפס
את מוזמנת לצאת מהשאלה שלי ילדה עם פרופיל פקטיבי של עדי ביטי

אדם יראה לעיניים וה יראה לבב
אני מבינה את מה שאתה אומר אבל תחשוב שלפני מאות שנים המחשבה של הסובבים והסביבה הייתה ממש הומופובית ובמהלך השנים זה השתנה וגם היום יש מקומות שחושבים שהומוסקסואליות זה חולני (לדוגמה מדינות מוסלמיות). האם זה הופך את הלהטבים שם לחולים?
אנונימית
דבר נוסף
כדאי כעם כמה שיותר ערבובים
אם יינתן לגיטימציה לאח ואחות להתחתן ויינתן לגיטימציה גם חברתית לזה לאחר כמה עשרות שנים.

המון עדות ומדינות יפתחו שנאה זה מול זה

ככל שיותר מעורבבים פחות שונאים אחד את השני. וזה חשוב במיוחד בישראל.

ומספיק 50 אחים ואחיות בשביל שאולי זה יהפוך לטרנד. וטרנד אי אפשר לעצור. אבל חוק כן.
שואל השאלה:
lyo חחח יותר כמו אלבמה
אנונימית
אח ואחות זה פשוט לא בריא גנטית. חוץ מזה אני באמת שואלת את עצמי למה לא.
אח ואחות זה יותר נורא מבעל ואישה
אנונימי
האמת היא שהאנונימי שהגיב מההתחלה, די צודק. אין הבדל.
יחסי מין בין בני אותו מגדר הם גילוי עריות. יחסי מין בין אחים הם גילוי עריות. אותו האיסור. אותה הסטייה. למעשה אפשר לומר שיחסים הומוסקסואליים הרבה פחות הגיוניים.
לתומכי הלהט"ב פה שמגיבים נגד יחסים בין אחים: אתם צבועים! הסיבה לטאבו על שניהם היא התנ"ך. ההבדל היחיד הוא שיחסים הומוסקסואליים הפכו בשנים האחרונות טרנדיים משום מה, לעומת יחסים בין אחים שלא זכו לאותה תמיכה.
לחובבי הטיעונים על פגמים גנטיים: זוג אחד יכול להביא ילדים עם סבירות גבוהה לבעיות גנטיות. אחר לא יכול להביא ילדים כלל...
מגעיל לחשוב על זוג שיצאו מאותו איבר? גם על זוג ש*יש* לו אותו איבר...
גדלו ביחד? לפי הטיעון הזה זוג הומוסקסואלי שגדלו כחברי ילדות דוחים באותה מידה. וכנ"ל לגבי זוג חברי ילדות הטרוסקסואלי נורמטיבי.
אותו הדם לזוג אחד? אותו הגוף לזוג השני!

כדי להבהיר! אני לא תומך ביחסים בין אחים. זה מחליא, מגעיל ומזעזע - בדיוק כמו יחסים הומוסקסואליים!
אנונימי
אני נגד זה לגמרי.
מה שכן מעצבן פה זה הלהטב שסותרים את עצמם.
ואלא שהביאן את התנך גם משכב זכר אסור .
בקיצור אסור להטב ואסור גילוי עריות . סה פשוט לא נורמלי
אנונימי
מאמין שעוד 100/200 שנה אנשים יראו את כבסדר ומי שיתנגד יראה בעיניי החברה כחשוך.
יש לך נקודה , אני לא אומר שאני בעד זה וזה נראה לי מוזר בדרך שאני לא ממש יודע להסביר אבל כנראה שזה ישתנה, כמו שהראיה לגבי הומואים השתנתה.
והיא שואלת פה שאלה היפותטית, תפעילו קצת את גלגלי המוח לפני שאתם תוקפים
גילוי עריות חמור מאוד
זה פשוט לא מוסרי ונוראי
בתכלס אין לי בעיה
הם לא פוגעים בי או באף אחד אחר, כל עוד הם לא יביאו ילד אז למה לא למי אכפת
כולכם כותבים "לא מוסרי לא נחמד בלה בלה" אבל אף אחד מכם לא כותב *למה* זה לא מוסרי שמתם לב?
בקיצור עוד 100 שנה דעות כמו שלכם יחשבו כחשוכות ואני מאמינה שנראה יותר זוגות שהם אחים בפומבי :)
אני חושבת כמה זה יעזור לפיצוץ האוכלוסין, במקום שלאח תהיה משפחה משלו ולאחות תהיה משפחה משלה אם הם יהיו ביחד זה ממש יחסוך just saying
sweet home alabama
פיצוץ אוכלוסין זה מיתוס.
אני לא יודע מה אני חושב על זה, בנתיים כל הטענות שהביאו פה זה:

1. גילוי עריות - התנך שייך למאה הקודמת ומלא באיסורים חשוכים

2. זה "חולני" - זה טיעון בכלל? גם על הומוסקסואליים אמרו את זה לפני 50 שנה (ועד היום גם)

3. ילד דפוק גנטית - נגיד הם לא עושים ילד..?

בקיצור אף אחד לא הביא טיעון קוגניטיבי והגיוני. וכשחושבים על זה, למה לא? הם לא פוגעים באף אחד, הם מספיק בוגרים בכדי לפעול משיקול דעת רציונלי ולעשות מה שהם רוצים, אז מה אכפת לכם?
שוב, אני לא בעד והוו אבל אני גם לא נגד ולא חושב שצריך לאסור עליהם להתחתן נגיד.
כי זה מגעיל ולא נורמאלי
גדלת עם הבן אדם!
איך אתה יכול להתאהב בו?!
יש לי חברה שיש לה חבר (לא בן זוג) שהם היו החברים הכי טובים מאז שהם היו תינוקות
הם היו בטוחים שהם מאוהבים בגלל שהם הרגישו אהבה חזקה אחד לשני ורצון שלא יקרה להם דבר שיגרום להם לבכות
הם הפכו לזוג
נפרדו וחזרו ונפרדו וחזרו ונפרדו
וכבר לא חזרו
הן הבינו שיש ביניהם אהבת אחים, לא אהבת זוג
הם כמו אחים
אי אפשר להתאהב באחיך
בני האדם מלידה לא יכולים להימשך למשפחה הקרובה
כך שאם אדם נמשך לאחיו או לאחותו, תהיו בטוחים שאם יאבחנו אותו, הוא יימצא כלוקה בנפשו
בכלל לא מזעזע תראי איזה מוצלח יצא ג'ופרי
לא בדיוק נכון
כן יש סוגים שונים של אהבה
אבל אהבה של בני זוג יכול להתקיים הכי טוב אם הם מכירים אישית מגיל קטן
ככה הם ירגישו הכי מאוהבים ויבינו שיש להם בנאדם שילווה אותם כל החיים

בני זוגות כיום שהכירו אישית מגיל קטן זה הכי רומנטי בקשר שלהם
אני חושבת שהסיבה שאוסרים את זה זה כי אם הם ישכבו יצא להם ילד שכנראה יסבול כל החיים שלו... אז לא נראה לי רוצים שיקרה כזה מצב... אבל אם אין אפשרות לילד אני באמת לא יודעת למה.. זה פשוט מוזר לחשוב שמישהו יהיה בן זוג של אחותו..................................................................... פשוט מוזר................. אבל כנראה פעם גם גייז היה מוזר באותה מידה.. ותראה אותנו היום! חלקנו מסכימים שזה בסדר.. מי יודע אולי עוד כמה שנים זה יהיה בסדר ואז יהיו אחימופובים כמו הומופובים היום xd
אני חודבת שזה פשוט בגלל שזה כל כך נדיר החברה מתייחסת לזה כאל שונה כמו אל כל מיעוטים
שואל השאלה:
sadi catto חיכיתי שמישהו יכתוב את זה
איך פתאום הרבה מסכימים איתי עכשיו?
אנונימית
מה מיתוס בפיצוץ אוכלוסין? שמעת על סין בזמן האחרון?
בשר עוד 20 שנה יהיה מצרך כלכך יקר שרק עשירים יוכלו לקנות בגלל שנגמרים השטחים לגדל אותו, בגלל שקיים פיצוץ אוכלוסין, רעב עולמי, יש יותר מידיי אנשים ואין מספיק משאבים, בעיית המים וכו.
הייתי שם קישור לסרטון על פיצוץ אוכלוסין אבל אי אפשר להעתיק לפה דברים
שמעי... לסרסיי ולגיימי זה הלך יחסית טוב אז זרמי חח
oh good ol' alabama
אין הבדל. בכלל, כל אהבה שהיא, בין אם היא לסוס, אדם מאותו מין, קרוב משפחה, ילד כלשהו או אפילו עץ. כל דבר כל עוד לא פוגע בצד השני וקורה בהסכמה מלאה(!) זה בסדר לדעתי... אני באופן אישי לעומת זאת לא מתכוון לקיים אף אחד מהסוגים האלה למעט האהבה הרגילה (הטרוסקסואליים בטווח הגיל שלי) כי אני לא מרגיש אהבה כלפי אופציות אחרות...
גם בלי קשר לילד עם מום
את רצינית אחותי??
זה פשוט מגעיל לחשוב על זה, היית רוצה להיות במערכת יחסים עם אח שלך שגדלת איתו? לקיים איתו יחסים?? בחיים לא כאילו איו אתם אותו דם אותה משפחה זה דוחה בעיניי
לדעתי זאת סטיגמה ישנה שבקרוב תיעלם מהעולם כמו שפעם היו הורגים הומואים.
אין שום בעיה בזה ששני אנשים יאהבו וזה לא משנה אם הם אחים או אפילו הורים נגיד.
אם יש למישהו בעיה אם זה אז הוע לא חייב לעשות את זה בעצמו אבל זה ממש לא בסדר להתערב בבחירות של אנשים אחרים אז מה אם הם אחים שניהם רוצים בכך ואין לאף אחד זכות להתערב בחיים הפרטיים שלהם.
אני לא רואה בכך שום דבר לא מוסרי ואני יוכיח לכם תסתכלו בתשובות בעצמכם אף אחד לא הסביר למה בדיוק זה לא מוסרי הם פשוט כותבים את זה כי ככה הם חונכו.
אני מקווה שהעולם יהפוך למקום שכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה כמובן לא על חשבון אחרים ושכל הרעיונות המיושנים המרושעים והלא הגיוניים ייעלמו.
אנשים תפתחו את הראש מותר וצריך לערער על דברים כאלה רק תדמיינו לכם שפעם היו סוקלים הומואים אם לא היו מערערים על הדברים האלה אז העולם לא היה משתנה ממה שהיה אז.
ואם אתם פשוט תקבלו את כל מה שאומרים לכם מבלי לערער עליו אז העולם יישאר כפי שהוא לתמיד ויש היום הרבה בעיות בעולם.
אז המסר הוא.
"תפתחו את הראש".
נורמטיבית ובריאותית, קחי למשל סיטואציה שיוולד להם ילד את יודעת איך הוא יסבול איזה התנכלויות יהיו לו?
ברוכים הבאים לעוד פרק ב: "שאלות חסרות טקט שיגרמו לויכוח ויגיעו לחמות"
ולשאלתך, אין לי תשובה האמת אבל שיקחו בחשבון שכנראה הילדים שלהם הולכים להיות דחויים(כנל אליהם) ויהיו קורבנות לבדיחות של "מה ההורים שך אחים"
אנונימית
זה משפחה ועל פי התורה זה אריות
נכוןן וגם ב"מפונקים" יש שם שני אחים שהם זוג
כאילו בחול הרוב תומכים בזה למה ישראל עדיין לא מבינה
אנונימית
יש אהבה של משפחה ואהבה של זוגיות
אני רק רוצה להבהיר נקודה אצלי.
את בעצם טוענת שאהבה זו אהבה,וממילא גם קשר זוגי עם הורה,חיה או חפץ גם כן בסדר ומוסרי בעינייך?
גילוי עריות
S&E
וואלה כן עוד 100 שנה זה יהיה אולי בסדר שאחים יהיו ביחד
אבל בתקופה שלנו פשוט לא
מה לעשות העולם הולך לפי תקופות
גם יכול להיות שעוד 200 שנה זוב יהיה לא נורמאלי להיות גי
ככה העולם עובד, לכל דבר יש תקופה
בתחילת העולם גילוי עריות היה בסדר (קיין והבל שכבו עם האחיות שלהם)
וכן בסיפור עם שלמה המלך היה גילוי עריות, כאשר הבן הבכור שלו, אמנון, אנס את אחותו, תמר
ואחיהם, אבשלום, מרד נגד שלמה שלא התייחס למעשים של אמנון

לאחר מכן זה כבר לא היה בסדר
וככה זה עד היום
^זה מחולק ל-2 תקופות,וזהו.
העולם לפני התורה והעולם אחרי התורה.
עד שעמ'י חנו ב'מרה' ששם קיבלו מעט חוקים ומשפטים, ובין היתר 7 מצוות בני נח.
עד אז לא היה דבר כזה גילוי אריות.
ולאחר מכן,מאז שקיבלו 7 בני נח,ואחכ כמובן מתן תורה - זהו איסור חמור מאוד
ולא משנה מי וכמה חטאו בזה בתנך, זה אסור בתכלית האיסור!
זה לא שלאחר המרד זה נהיה לא בסדר.
יש המון תוכחות בכל ספרי הנבואה על התוכחות שהיו על עמ'י שחטאו בעריות וכדו'
אני יודעת שזה היה לא בסדר הרבה לפני
מה שעשיתי היה להביא דוגמאות מהתנ"ך לגילוי עריות
כדי להסביר רק שזה לא בסדר ולא מקובל
פשוט איכ, כאילו הכל מתכוונים להפוך לנורמאלי בסוף מה אם מישהו יתאהב בעץ אהבה זאת אהבה אז למה לא לקבל את השונה? די די מספיק עם הבולשיט הזה רק בגלל שכתוב בתנך אוי אנחנו נגד התנך אז בואו גם נגיד שמה שכתוב בו שהגיוני דווקא גם לא נכון
תפעילו את השכל ותפסיקו ליצור ויכוחים אתם באמת רוצים להתחתן עם אחים שלכם? לכו לפסיכולוג
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו עברתי על התגובות שוב ולאנונימית שכתבה לי שלא קראו לי חולנית אלא לדעות שלי, אז כן קראו לי פה חולנית ומטומטמת וכנראה מחקו את התגובות של מי שכתבו את זה.
אנונימית
לא חושב שזה דעות חולניות... או את... כל אחד עושה מה שטוב לדעתו... אני מקבל את כולם
אף אחד לא שם לב לטיעון שלי
זה פוגע בחברה
כי זה פועל נגד שילוב של משפחות, עדות ותרבויות וכך מעכב את התפתחותן וזה רע לעם ולמדינה.