6 תשובות
לא הבנתי גם כי האוכל שם לא כזה תמיד..
אנונימית
שואל השאלה:
יש הרבה שמכינים טעים בטירוף...מוזר שהיא היחידה שהצליחה ככה עושים עלייה כתבות כל הסלבים חברים שלה... נראלי היא באה ממשפחה מקושרת,ידוע שהיום הכל זה פרוטקציות.
והיא ממש נסחפת עם המחירים כאילו מי היא חיה בסרט
אנונימית
אין שום דבר מיוחד בקינוחים שלה. לא טעמתי אותם רק ראיתי באינסטה ולא הבנתי בכלל על מה ההתלהבות
כי טעים שם בטירוף אכלתי איזה קינוח פעם זה מדהים
גם אני לא הבנתי ממש אבל סבבה
כי יש לה קונדטטוריה ואם טעים שם למה שלא תצליח