4 תשובות
אם זה רק חוג זה לא יהיה נורא.
יקבלו אותך שם. רק תהי הכי טיבעי שלך ותחשבי על מחשבות מרגיעות שעושות לך טוב 0w0
שואל השאלה:
זה שיעור פרטי, אני נורא מתפדחת..
אנונימית
שיעור פרטי? אז יותר טוב! זה בהתחלה יראה לך רע אבל כשזה פרטי המורה מקדיש לך את כל תשומת הלב שלו כדי לתקן טעויות שלך ולשפר אותך!
הוא כבר נתקל ביותר גרועים וגם, להרגיש רע אף פעם לא עזר לאף אחד, נכון? אז תחייכי ותעשי מה שאת אוהבת! הוא כאן רק כדי לעזור!
חח גם אני בפיתוח קול כבר 5 שנים ובשיעור הראשון אני זוכרת שממש פחדתי והתפדחתי עד שהכרתי את המורה וגיליתי שהיא חמודה ולאט לאט נפתחתי וקיבלתי בטחון אל תדאגי זה טבעי לגמרי לפחד פשוט תשירי המורה לא תשפוט אותך רק תעזור לך לפתח את הקול
באותו הנושא: