9 תשובות
לי אף פעם תרגילים לא עזרו ואני 6 שנים עם משקפיים
פשוט תרכיבי וזהו
בגיל הזה כבר תרגילים לא יעזרו לך
מי שצריך משקפיים צריך משקפיים, שום דבר לא יעזור, רק לייזר

את בנאדם מבוגר לא ילדה. שאבא שלך ידבר לקיר, תתבגרי ותשימי משקפיים
שואל השאלה:
אבל אח שלי יותר גדול ממני וזה הצליח לו
אנונימית
זה גם ממש תלוי באיזה מספר יש לך
אם נמוך עוד אפשרי שיעזור אבל אם הוא גבוה אז פחות
שואל השאלה:
תרגילי ביץ'(או בייס, אני לא בטוחה) זה משעמם ממש
זה בערך
"עפעוף"
"להתרכז ברגליים ולהסתכל למטה בעיניים עצומות"
"שוב הוא אומר עפעוף" נראה לי, זה בערך
אנונימית
שואל השאלה:
יש לו קול נמוך ומרדים באופן מפחיד (למורה)
וזה לא בדיוק התרגילים אבל
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל זה שיננתי את התרגילים כדי לא להרדם
אבל אני יכולה לשאול את אבא שלי אם אפשר לשמוע את המורה ואז להגיד לך בדיוק(למרות שזאת די מלכודת שאני עושה לעצמי)
ויש לי חצי בעין אחת ו1 בעין האחרת וצילינדר מי ששאל על המספר
אנונימית
זה לא רק תרגילים, צריך לעבוד הרבה גם על הרגלים, התרגילים כשלעצמם לא ממש יעילים.

המספרים שלך ממש נמוכים, את לא צריכה את המשקפיים כל כך. התרגילים והשיטה יכולים לעזור לך מאד, למען האמת השיפורים המשמעותיים הם דווקא במספרים הגבוההים.

אשמח לעזור לך אם תרצי.
שואל השאלה:
אכשהו אנחנו תמיד נפגשים,אלי...xd
אנונימית
באותו הנושא: