4 תשובות
תדווחי עליה למפקד
מה למה לעזאזל לשבור
שואל השאלה:
כי יש לה בעיה ברגל
כי יש לה בעיה ברגל
אנונימית
תדווחי למפקד שלה.
באותו הנושא: