5 תשובות
תמשיכי את הקשר
למה? רק כי הוא לא חתיך? ממש לא.. לא צריך להיות שטחית
ברור שתמשיכי אם כיף לך זה הכי חשוב לא?
תמשיכי
שואל השאלה:
הוא נחמד ואני מרגישה שאולי יכול להיות שניהיה ביחד כייף לנו לדבר אחד עם השני אבל מפריע קצת שהוא לא נראה טוב
אנונימית