5 תשובות
תמשיכי את הקשר
למה? רק כי הוא לא חתיך? ממש לא.. לא צריך להיות שטחית
ברור שתמשיכי אם כיף לך זה הכי חשוב לא?
תמשיכי
שואל השאלה:
הוא נחמד ואני מרגישה שאולי יכול להיות שניהיה ביחד כייף לנו לדבר אחד עם השני אבל מפריע קצת שהוא לא נראה טוב
הוא נחמד ואני מרגישה שאולי יכול להיות שניהיה ביחד כייף לנו לדבר אחד עם השני אבל מפריע קצת שהוא לא נראה טוב
אנונימית
באותו הנושא: