11 תשובות
לא כדאי לך זה פדיחה
אנונימית
זה יהיה קצת מביך לדעתי. תלוי כמה את פתוחה איתו וביחסים טובים איתו.
זה יהיה פדיחה
לא פדיחה... בסך הכל סדרה מעולה
לדעתי פדיחה
אבל תלוי איך הקשר שלך עם אבא
אבל תלוי איך הקשר שלך עם אבא
אני ראיתי רק עד פרק 7 אבל חברה שלי שראתה הכל אמרה לי שיש בפרקים המאוחרים יותר אונס ובגלל זה הפסקתי לראות כי פחדתי
מאוד פאדיחה...
שואל השאלה:
ראיתי כבר את הכל
זו פעם שנייה שאני רואה. אני חוזרת על הסדרה
ראיתי כבר את הכל
זו פעם שנייה שאני רואה. אני חוזרת על הסדרה
אנונימית
שואל השאלה:
אולי נדלג על הפרקים
אולי נדלג על הפרקים
אנונימית
שואל השאלה:
17
ראיתי כבר את הסדרה מזמן. גם את העונה השנייה. פשוט אני רואה שוב
17
ראיתי כבר את הסדרה מזמן. גם את העונה השנייה. פשוט אני רואה שוב
אנונימית