3 תשובות
משתמש בטופס, בכ"מ את חייבת למלא אותו שידעו שבדקת.
בדרך כלל אני זוכרת בעל פה ולא משתמשת יותר מידי בטופס
אין יותר את הטופס, הוא בטאבלט.
אני זוכרת הכל בעל פה ואחר כך מסמנת בטאבלט
אני זוכרת הכל בעל פה ואחר כך מסמנת בטאבלט
באותו הנושא: