4 תשובות
או ללכת לפסיכולוג כי חרדות זה לא טוב זה גם מתפתח וכדומה
להבין שחקר הסרטן מתפתח במהרה, מלבד זאת, סרטן תמיד קיים בגוף שלנו.

הסרטן פורץ כשהגוף לא מסוגל להתמודד איתו, הגוף שלך מסוגל להתמודד איתו.
גם לי יש
כי סבתא שלי נפטרה מלוקמיה
כולם בערך מפחדים מסרטן, אני כלכך מפחדת מזה שכל פעם שאני רק חושבת על זה אני דופקת 3 פעמים על עץ כדי למנוע עין רעה או מזל גרוע.
המחלה הזו לא כלכך נפוצה כמו שאת חושבת ואם תמנעי מלהשתזף, תשימי קרם הגנה ולא תעשני, אין סיבה שתחלי בה.