4 תשובות
תלוי בך.
גם אני קמה מחר בתשע וחצי יאיי
נקווה שכן
אם תעלי לישון עכשיו ותכווני מלא שעונים מעוררים אין סיבה שלא.
ErO
כן, ברור.
עם הרבה שעונים מעוררים.
באותו הנושא: