התחברות
הרשמה
לא ישנתי לילה שלם ויש לי צמרמורות ברגליים ונימול.. זה מסוכן?
13 ביולי 2019, 02:38
שינה
עייפות
לילה
שעות שינה
2 תשובות
כן
ש
שוקו או(נס) קפה ?
לכי להבדק
T
TheQueen.
באותו הנושא:
ישנתי רק שעתיים בלילה ויש לי צמרמורות ונימול ברגליים מה זה?
צמרמורות ותחושת נימול ברגליים אחרי שלא ישנתי טוב בלילה מה זה?
ישנתי בשעה 2 בלילה וקמתי עכשיו =-O. כמה שעות ישנתי?
זה כבר הלילה השני שאני לא מצליחה להרדם ומתחילות להיות לי צמרמורות ברגליים בבקשה עזרה
ישנתי מ4 עד עכשיו איך לישון בלילה?,לילה שעבר לא ישנתי בכלל
יוצא לי נוזל שקוף מהפצע ברגל, אני מקבל צמרמורות אני עוד שנייה מתעלף
ישנתי ב11 בלילה וקמתי ב12 כמה שעות ישנתי?
וואי אני לא ישנתי כל הלילה אבל זה היה אחד הלילות הכי שווים שהיו לי....
ישנתי אתמול מ9 עד 1 בלילה ולא ישנתי מאז ואני עייפה ...לישון בערך שעה?זה סבבה?
כאבי ראש ובחילה צמרמורות ורעידות ברגליים
ישנתי 12 שעות בלילה (10-10) ועוד שעתיים של שנצ (3-5) ישנתי הרבה?