10 תשובות
תהיי איתו אתם לא הולכים להתחתן או משהו אני לא רואה בעיה
שואל השאלה:
אני**
אנונימית
מה אכפת לך שיש לכם אותו שם
מה הבעיה עם זה?
זה מגניב דווקא
חחח אזמה
לא רואה בעיה בזה שיש לכם אותו שם, ההפך דווקא זה מגניב
שואל השאלה:
אוקיי לא הבנתם,אני לא הכי יודעת מה לעשות ואיך להגיד לו טת זה.
אנונימית
חח זה מגניב שיש לכם את אותו שם...
זה לא אמור להפריע לזוגיות שלכם