10 תשובות
תנסי לדבר איתו יותר וזה
אם את רוצה את יכולה לשלוח לו הודעה,
או, כמוני לנסות להתגבר על זה.
לספר לו
לדעתי מומלץ להתגבר על זה כי את לא יודעת מי הבן אדם ובאינטרנט בכללי זה לא כדאי.. אבל את יכולה לנסות לשלוח הודעה בכל זאת אם ממש באלך
אם את רוצה להכיר אותו תשלחי לו הודעה
אותה בדיחה כל הזמןן^
שלחי לו הודעה
לשלוח לו הודעה
זאת אותה אחת או מה
שלחי לו הודעה
תגידי לו
או שתתגברי