8 תשובות
מתחילה לדבר איתה באינסטגרם לשאול אותה מה איתה וסה
פשוט תכתבי לה הודעה
שואל השאלה:
כדאי לי לכתוב לה אם יש לה את המספר של מישהי אחרת שהייתי חברה ממש טובה שלה ומזה לפתח שיחה?
אנונימית
כן את יכולה גם לכתוב לה סתם כזה מה איתך מה לא שומעים ממך או לאן נעלמתת
תגיבי לה על איזה סטורי
שואל השאלה:
לע זה פדיחה
גם לא היינו חברות טובות היינו סתם בחבורה כזאת
בקיצור אני מאוד מקווה שזה יעזור כי בפעם האחרונה שעשיתי את זה סתם פידחתי את עצמי
אנונימית
להגיב על סטורי זה הנשק ( הלא כלכך) סודי שלי
תהיי כנה איתה תכתבי לה שכבר זמן רב לא הייתן בקשר ואת מעוניינת לחדש שוב את הקשר ביינכן ובהתאם לתגובתה תתנהלי