התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על הגרסא שבילי הוציאה היום עם ג'סטין ביבר של Bad guy?
לדעתי זה ממש נוראי
12 ביולי 2019, 01:32
ג'סטין ביבר
בילי אילייש
3 תשובות
וואו זה גרוע רצח
Im off the radar
האמת מזעזע הוא די הרס את השיר
~
~L~
נוראי
א
אמנות יום
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על השיר שאילנוש הוציאה?
מה אתם חושבים על השיר שעדי ביטי הוציאה עכשיו?
מה אתם חושבים על השיר שלאלי הוציאה?
יש כאן צופי החממה לשעבר? ומה אתם חושבים על הגרסא של נטפליקס?
מה אתם חושבים על זה שנועה קירל הוציאה שיר באנגלית?
מה דעתכם על השיר החדש שנועה קירל הוציאה היום?
עדן הוציאה שיר חדש מה אתם חושבים ?
השיר שאריאנה גרנדה הוציאה היום, היא כתבה אותו?
אתם חושבים שזה מספיק ליום בשביל לרזות?
מה אתם חושבים על הגרסא הזאת לשיר SORRY?
אהבתם את השיר שאריאנה הוציאה ביום שישי?