12 תשובות
איך קוראים לזה בנטפליקס?
על איזה גרסה מדובר?
שואל השאלה:
אקדמיית החממה
אקדמיית החממה^^
שואל השאלה:
הגרסה של נטפליקס
אני הייתי מכורה של החממה
ואת הגרסא של נטפליקס לא יצא לי לראות
פחות טוב מהמקורי
הגירסה הישראלית הרבה יותר טובה
שואל השאלה:
^כן אני גם חושבת
אותו דבר כמעט.. תאמת שאני מעדיפה טת נטפליקס בקצת
לא ראיתי בנטפליקס אבל שמעתי שזה גרוע
אני, לא ראיתי את הגרסה של נטפליקס עדיין אז אין לי דעה עליה אבל בקרוב אראה