6 תשובות
בשביל להנות מהחיים
את קיימת כי את חיונית לעולם.
כל אחד חיוני לעולם גם שהוא לא שם לב.
אנחנו לא יכולים לענות לך על זה כי אנחנו לא מכירים אותך. כל בן אדם קיים מסיבה כלשהי. תשאלי את השאלה הזו את ההורים שלך או האחים או החברים
זו החלטה שלך..
הקיום שלך הוא תוצאה של ההורים שלך עושים אהבה.. אי אפשר לקרוא לזה טעות נראה לי..
אנונימי
השתלשלות אירועים.
UoU
תראי תחשבי שכל בן אדם שדיברת איתו בחיים השפעת עליו בצורה מסוימת ואחרי שאת השפעת עליו הוא השפיע על אחרים והם השפיעו על אחרים ובסופו של דבר את השפעת על כל האנשים האלו
גם אם את לא רואה את זה הקיום שלך הוא חשוב ולא סתם את כאן