6 תשובות
בשביל להנות מהחיים
את קיימת כי את חיונית לעולם.
כל אחד חיוני לעולם גם שהוא לא שם לב.
כל אחד חיוני לעולם גם שהוא לא שם לב.
אנחנו לא יכולים לענות לך על זה כי אנחנו לא מכירים אותך. כל בן אדם קיים מסיבה כלשהי. תשאלי את השאלה הזו את ההורים שלך או האחים או החברים
זו החלטה שלך..
הקיום שלך הוא תוצאה של ההורים שלך עושים אהבה.. אי אפשר לקרוא לזה טעות נראה לי..
הקיום שלך הוא תוצאה של ההורים שלך עושים אהבה.. אי אפשר לקרוא לזה טעות נראה לי..
אנונימי
השתלשלות אירועים.
תראי תחשבי שכל בן אדם שדיברת איתו בחיים השפעת עליו בצורה מסוימת ואחרי שאת השפעת עליו הוא השפיע על אחרים והם השפיעו על אחרים ובסופו של דבר את השפעת על כל האנשים האלו
גם אם את לא רואה את זה הקיום שלך הוא חשוב ולא סתם את כאן
גם אם את לא רואה את זה הקיום שלך הוא חשוב ולא סתם את כאן
באותו הנושא: