9 תשובות
פשוט תשלחי הודעה, אין לך מה להפסיד.
אם הוא לא ירצה בעיה שלו והפסד שלו.
הכל טוב תשלחי לו הודעה
שואל השאלה:
כל הבנות מדברות איתו פה, ויש להם בדיחות אישיות וזה
אני לא רוצה להיות עלוקה
אנונימית
תשלחי לו הודעה אל תדאגי
אנונימי
זה זה עם הסמיילים בן ה 21?
ופשוט תשלחי לו הודעה, שניכם בני אדם וזה נורמאלי לחלוטין לשלוח הודעות.
אנונימי
שואל השאלה:
לא מכירה מישהו בן 21 עם אימוגים
זה לא הוא
אנונימית
אז מה זה משנה מי זה. פשט תשלחי לו הודעה
אנונימי
תשלחי לו הודעה
אנונימית
תשלחי לו
הכל בסדר