5 תשובות
יעני את משלמת להם כדי שייצגו אותך
שואל השאלה:
אבל מה הכוונה? סכומים גבוהים? אני משלמת על בוק וכל זה? כי אם הם רואים עתיד אז סוכנות טובה לא תבקש המון כסף
אבל מה הכוונה? סכומים גבוהים? אני משלמת על בוק וכל זה? כי אם הם רואים עתיד אז סוכנות טובה לא תבקש המון כסף
אנונימית
אין לי מושג כמה, אבל תבררי לפני כדי שלא יווצר מצב לא נעים
יש סוכנויות שירמו אותך אז את צריכה ללכת למקום שמבטיח לך דברים מסויימים
שואל השאלה:
רק שאלתי את זה את הסוכנות לפי שאני באה לאודישן
אמרתי להם שכבר הייתי בשתי סוכנויות גדולות בארץ והם רימו אותי
רק שאלתי את זה את הסוכנות לפי שאני באה לאודישן
אמרתי להם שכבר הייתי בשתי סוכנויות גדולות בארץ והם רימו אותי
אנונימית
באותו הנושא: