6 תשובות
אני מסכים עם הרוב, אבל אני בעד שיהיה ניתן לשאול יותר מ10 שאלות.
שהם צריכים חידוש ולפי מה ששמעתי בקרוב יהיה חוקים חדשים
וואלה זה שומר על האתר...
לפעמים הם מעצבנים בטירוף אבל אם כל החוקים האלה לא היו זה היה אתר ממש מדורדר
מסכימה עם הראשונים זה מגביל ומטומטם
זה גם מעצבן שאפשר לדבר בפרטי רק אם יש לך 5 פרחים.
(ואפשר לשאול רק עשר שאלות?)
זה מעצבן מותר רק 10 שאלות