40 תשובות
תכתבי מה שעל ליבך
תשלחי
תכתבי היי ותפתחו שיחה או משהו
תשלחי מה שעל ליבך.
אהבה יש באווירר
אנונימית
תעדכני אותנוו
היא או הוא ענו פה?
אנונימית
שואל השאלה:
אימלה אני לא יודעת
יש לי פרפרים בבטן כל פעם שאני רואה תשובות שלו/שלה... אני מפחדת להרוס את זה
אנונימית
פשוט תכתבי כזה "היי" ותראי איך זה יתפתח
לכי על זה וקחי הכל בפרופורציות, הוא או היא בני אדם בדיוק כמוך
ענו פה או לאא?
אנונימית
שואל השאלה:
אולי
אנונימית
שואל השאלה:
איך הייתם מקבלים את זה? שמישהו שולח לכם משהו כזה?
אנונימית
יש לכם כבר שיחה ממקודם?
שואל השאלה:
נגיד 'היי'
' די שמתי עלייך/עליך עין פה.. מחבבת את התשובות שלך מאד'
אנונימית
חח בטח הוא או היא ענו פה ועכשיו את רוצה שהם יענו לך על השאלה הזאת כדי שתהיי בטוחה אם לשלוח או לא לפי מה שהם ענו

אבל פשוט תשלחי! לא לחשוב יותר מדי, זה לא בריא
אנונימית
מקסימום יגידו תודה לא מענויין/נת לא קרה כלום לפחות ניסית
זה god או not afraid או bts??
אנונימית
תכתבי לו
"היי
בא לפה הרבה? *אימוגי קורץ*"
אנונימית
לא נראה לי שהיא תגיד
נוו יש חדש?
שואל השאלה:
עוד לא כתבתי
אני רוצה לכתוב משהו חמוד נו
שיוביל לשיחה
אבל אם זה יוביל לשיחה לא בא לי לצאת מוזרה
אנונימית
בבקשה תעניי זה אחד ממה שכתבתיי.??
אנונימית
שואל השאלה:
אולי :)
אנונימית
פשוט תתחילי ב"היי"
או כדי לשבור את הקרח משו מצחיק יותר
לא יודעת
אנונימית
מי שאת דלוקה עליו/ה ענה פה?
אם כן אז תכתבי כזה "היי זאת אני מהפוסט, מה קורה / מה נשמע " משהו כזה
רגע דיברתם פעם?
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני אכתוב שאני מהשאלה זה יראה סטוקרי
אנונימית
אז אל תכתבי שאת מהשאלה
חח אימלה את עושה מזה יותר ממה שזה, הוא או היא לא יאכלו אותך
אנונימית
אז תנסי פשוט להתחיל שיחה, תכתבי פשוט היי מה קורה דברים כאלה
שלחת כבר??
אנונימית
שואל השאלה:
התחרטתי
אנונימית
למהה
אנונימית
לא, תשלחי:(
שלחי נו
תעשי אותנו גאים
אנונימית
אלוהים ישמור גם אם הוא יגיד לא את כנראה לא תראי אותו. פשוט תשלחי
רגע היא או הוא עדיין מחוברים??
אנונימית
תשלחי אל תתביישי
שלחי מה אכפית לך גם ככה אתר אנונימי, אני הייתי מוחמאת ושמחה לקבל הודעה כזו.
לאא
תשלחיי