15 תשובות
תגידי לו בפרטי??
לשחרר
לדבר איתו.
תדברי איתו
ת פ ג ש ו
זה דיי ברור
זה דיי ברור
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יכולה לשחרר זה כבר מלא זמן ככה
אני לא יכולה לשחרר זה כבר מלא זמן ככה
אנונימית
לא כדאי לברר קודם אם הוא בן או בת?
אנונימי
שלחי הודעה וזהו
תשלחי לו הודעה ותתחילו לדבר יכול להיות שיצא משהו
שלחי הודעה
שואל השאלה:
אני פשוט לא רוצה שאותו משתמש יזהה אותי לפי הסגנון כתיבה או משהו כי הוא/היא מחוברים אז..
אני פשוט לא רוצה שאותו משתמש יזהה אותי לפי הסגנון כתיבה או משהו כי הוא/היא מחוברים אז..
אנונימית
זה קל. כשאת מחבבת מישהו, תדברי איתו.
מה יש לך כבר להפסיד?
זה בסדר, את יכולה לשלוח הודעה :-)
תגידי לו בפרטי! לכי על זה!
באותו הנושא: