9 תשובות
תאמת שדי כיף - יום ראשון בתיכוןן
שמחה קטנה ועצבות קטנה.
אחלה כזה. p:
לחוצה בית ספר חדש תיכון וזה
בסה למרות שאני בדמוקרטי
רצון עז לברוח לסביר nnnnnnnn (:
עצב מהול ברצון להקיא
עדיין קשה לי לעכל שהחופש נגמר..
זה כזה עצוב ואכזרי ; (
זה כזה עצוב ואכזרי ; (
אנונימי
באותו הנושא: