4 תשובות
תלכי למרכזי למידה..
שואל השאלה:
אין לי כאלה ביישוב
אנונימית
איפה את גרה
את יכולה גם לתפוס חברה/חבר וביחד תלמדו.. יש תוכניות של לימודים לכל שנה ושנה.. תחפשי באינטרנט תוכנית לימודים לכיתה י'.
ואז תוכלו ליתור חברה ביחד.. וכך גם תהני ותעשי צחוקים וגם תלמדי