4 תשובות
לא, למה שתחשוב ככה?
שואל השאלה:
רק שאלתי גם אני עיראקי
אנונימי
היטלרים אחד אחד.
סתם נו באמת זה רק המקום שהם באו ממנו.
כן, מאוד.
ז"א המנטאליות של העיראקים יחסית נחמדה בהתחלה והם גורמים לכולם לסמוך עליהם, אבל רובם מתגלים כרשעים בטירוף. מתענגים על סבל!
אנונימית