8 תשובות
כן
יש ויש.
כן אני בחור רשע
לא זה רק עדה
כן מאוד
אנונימית
מה? סתמו מה נראלכם כאילו שאתם טובים יפי נפש
מאוד!!!!
כל אלו שאני הכרתי היו המיץ של הרוע.
אבל יודעים לעשות אושם בהתחלה, אז להזהר היטב!
כל אלו שאני הכרתי היו המיץ של הרוע.
אבל יודעים לעשות אושם בהתחלה, אז להזהר היטב!
אנונימית
באותו הנושא: