2 תשובות
אני למדתי בברלינגטון אינגליש וממש שיפרתי את האנגלית שלי שם. הלו"ז שם מאוד גמיש וזה היה מעולה בשבילי, כי אני די עמוסה ביום יום. השיעורים מעניינים, המורים דוברי אנגלית והתוכנה מעולה, אני עבדתי עליה מלא בבית. אם אני שיפרתי את האנגלית שלי, כל אחד יכול.. בהצלחה!
אני יודעת שוול סטריט מאוד טובים, מה שמאוד עוזר זה שהם מתאימים את תוכנית הלימודים שלהם במיוחד ליכולות שלך, זאת אומרת שיש בהתחלה מבחן שבודק את רמת האנגלית שלך ושואלים לאיזה רמה את רוצה להגיע וככה בונים שלבים בלפיהם תתקדמי
באותו הנושא: