התחברות
הרשמה
אם חייל מפספס את ההסעה מה הוא אמור לעשות?
8 ביולי 2019, 23:38
תחבורה ציבורית
נסיעה
אוטובוסים
הסעות
חיילים
2 תשובות
לקחת את ההבאה ולקוות לטוב
ח
חובה לבחור כינוי?
המפקדים יצעקו כנראה
אנונימית
באותו הנושא:
בעלי אינסטגרם, תוכלו להגיד לי מה אני מפספס?
זו כבר הפעם השלישית ברצף שאני מפספס את ההסעה
מותר לי להעלות על קו 86 הסעות לתלמידים בקצרין אם אני חייל בכלל?
חייל שהתגייס בנוב 16 מתי הוא אמור להשתחרר?
פספסתי את ההסעה ורק עוד שעתיים יש עוד פעם הסעות מה לעשות?
הייתי אמורה ללכת למסיבה היום וביטלתי בבוקר... עכשיו רוצים שאני אשלם על ההסעה אפילו שאני לא באה, מה לעשות?
יואו איחרתי את ההסעה והיום זה היום האחרון להביא אישורים לגדנע ולפולין מה לעשות?!
פספסתי את ההסעה ואנחנו לומדים היום למתכונות בשעתיים ראשונות, מה לעשות?
למה אין לי חברה אני מרגיש כאילו אני מפספס משהוא
שליש יחידה אמור לעשות ראיונות לחיילים חדשים?
ההסעה שלי אמורה להגיע בשעה 8:00