היית בתחנה בשעה 7:58 וההסעה כבר בבית ספר שלי(יצאה בחמישה לשמונה או משהו בסיגנון) עכשיו ההורים שלי ממש ממש כועסים עלי כי הם תמיד אומרים לי להיות ב7:50 בתחנה והיום טיפה איחרתי ובדרך כלל היא מאחרת... מה לעשות? אבא שלי עכשיו לוקח אותי אבל הם כועסים עלי...