5 תשובות
לא יודעת באיזה רמה השנאה העצמית שלך
אבל אני אישית לקחתי פסיכולוגית
לי זה פיתח חרדות ודכאונות..
אבל אני אישית לקחתי פסיכולוגית
לי זה פיתח חרדות ודכאונות..
אנונימית
את צריכה להתחיל לעבוד יותר על הביטחון העצמי שלך.
גם אני שונאת את עצמי
אבל אני באמת לא ילדה יפה
אבל אני באמת לא ילדה יפה
מראה תמיד אפשר לשנות, היום יש טכנולוגיות לזה. יופי לא חשוב כי אפשר לשנות אותו ועם הזמן הוא ילך ויאלם. מה שחשוב זה האופי שלך. אף אחד לא יסבול משהיא/וא יפה אבל עם אופי פח. אולי האנשים קודם כל יסתכלו אל מראה חיצוני, אבל בסופו של דבר הם נישארים איתך רק בגלל האופי.
עם זה ממש מדאיג אותך תחסכי כסף ותשני את חלק הגוף שאת לא אוהבת,
היום הכול אפשרי!
עם זה ממש מדאיג אותך תחסכי כסף ותשני את חלק הגוף שאת לא אוהבת,
היום הכול אפשרי!
תשני את איך שאת נראת, תתלבשי יותר יפה, תתאפרי יותר יפה, תסדרי או תסתפרי יותר יפה.
ואם את לא יכולה לשנות את איך שאת נראת כרגע, את תמיד יכולה בכל זמן לשנות את איך שאת חושבת שאת נראת.
ואם את לא יכולה לשנות את איך שאת נראת כרגע, את תמיד יכולה בכל זמן לשנות את איך שאת חושבת שאת נראת.
באותו הנושא: