4 תשובות
לא, אני ואחיות שלי ממש שונות בגובה. אני יותר גבוה מהן ואני הקטנה
לא בהכרח, הם לא חייבים להיות אותו גובה...
הם יכולים לצאת באותו הגובה, אבל זה לא תמיד ככה. נגיד אני ואח שלי קרובים בגובה, אבל חבר שלי הרבה יותר נמוך מהאחים שלו.
שואל השאלה:
אז מי יצא יותר גבוה האח הראשון או השני?
אנונימי