7 תשובות
ללכת על כל הקופה ולקנות צבעוניים
אנונימי
אפשר להבין את השאלה גם בדרך אחרת

מה לעשות לא להתבייש
שואל השאלה:
הכוונה שלי היא שכשאני שמה משקפיים זה פשוט מציק לי בראיה כאילו אני רואה חד יותר כן אבל אני לא מצליחה להתרכז במשהו אחד וזה מציק לי אז אני פשוט נוטה לא להשים אותם.
אנונימית
תשימי אותם בהתחלה זה יהיה ממש מעצבן אבל עם הימים תתרגלי
לא צריך להתרגל. צריך להרכיב אותם רק כשבאמת יש בהם צורך.
התחושה שלך משקפת את מה שקורה המון, נתנו לך מספר גבוהה מידי.
כלום
פשוט לשים אותם אחרי קצת זמן כבר לא תרגישי
אנונימית