התחברות
הרשמה
רק לי קשה להתקרב לאנשים שהקול שלנם מעצבן אותי??
5 ביולי 2019, 08:58
קול
עצבים
מעצבן
קולות
דיבור
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
לאיזה סוג של אנשים אתם תעדיפו לא להתקרב?
אני בן 11 ויש לי קול מעצבן, מתי ישתנה לי הקול לקול גברי יותר כמו שאומרים
אני נראת יחסית טוב וכנראה זה מה שגורם לבנות להתרחק ממני וזה מעצבן. אני הכי מנסה להתקרב אליהן, ומפתחת שיחות וזה לא עוזר.
למה החרדים אומרים שאסור לשמוע קול אישה,כאילו זה נקרא "קול ערווה" מה הבעיה שאישה תשיר?
יש לי קול ממש מעצבן, כל פעם שאני מדברת תמיד יהיה מישהו שישתיק אותי ויגיד "הקול שלך מעצבן אותי"
למה הקול שלנו שאנחנו שומעים והקול שאנשים שומעים אותנו הוא קול שונה?
זה כלכך מעצבן. הרבה אנשים שאני רוצה להתקרב אליהם פשוט לא מתקרבים בחזרה
גם אתם לא מסוגלים להתקרב אל אנשים שמעשנים?
יש פה אנשים שעוד שומעים קווין ואירוסמית' ואוסיס? אני מתה על הלהקות ומעצבן שילדים בגיל שלנו יורדים על המוזיקה הזו
כשאני צריכה לדבר עם אנשים זרים אני תמיד מדברת חלש וזה מעצבן אותי אבל אוטומטית הקול יוצא חלש.. איך להיפטר מזה?
מה יגרום לכם להתקרב לאנשים, ומה להתרחק מהם?