4 תשובות
אהבתי
לפי דעתי לא מושקע בכלל וגם לא מענין
שואל השאלה:
יש כאלה שמתעניינים וכאלה שלא
וזה ממש מושקע, אנימציה של דקה לוקח חצי שעה ליצור (יש לי זמן לזה רק בגלל החופש עכשיו)
יש כאלה שמתעניינים וכאלה שלא
וזה ממש מושקע, אנימציה של דקה לוקח חצי שעה ליצור (יש לי זמן לזה רק בגלל החופש עכשיו)
אנונימית
רואים את ההשקעה, אהבתי :))
באותו הנושא: