7 תשובות
אני חושב שזה עצוב אבל לא צריך ישר לקרוא לגזענות. אל תשפטו כי אתם לא הייתם שם.
אני לא בעד השוטר ולא בעד האתיופי.
כמובן שאני לא בעד הרג וחושב שהיה צריך להתנהל אחרת.
שואל השאלה:
^הסיבה היא גם גזענות
אנונימית
ועל סמך מה קבעת את זה??? למה לקרוא לאדם גזען רק בגלל שהוא פגע במישהו (יכול להיות בטעות, עוד לא יודעים) ששייך למיעוט? זה לא אומר כלום
שואל השאלה:
^^עכשיו אני מבינה שאת צודקת ככ
אנונימית
לדעתי זה לא רלוונטי אם הוא אתיופי או לא כי הסיבה שהוא נורה היא לא גזענות. אבל בסדר. זה מזעזע.
מזעזע ולא היה צריך לקרות
מחריד , עצוב ומזעזע.