5 תשובות
וטרינריה. מתחילה הכשרה לעוזרת וטרינר עוד מעט אבל יקח זמן עד שאני אלך לעשות תואר.
רופא אבל אין לי מספיק בגריות נראה מה נעשה
רפואה
אנונימית
אני מתה ללמוד רפואה ולעשות מסלול צמרת בצבא, אני מתנדבת במדא עכשיו אז זו ממש התחלה ואני מקווה להתקבל להכל כי זה נורא קשה להתקבל לרפואה בארץ
כלכלה!
ומה את ?
ומה את ?
באותו הנושא: