5 תשובות
את בסדר גמור
אל תלכי בדרך שקובעים לך להיות בה
תחפשי תמיד את האמת
תחפשי תמיד את האמת
זה בסדר גמור, אני בעצמי כזה.
יש אנשים שקשה להם לקבל ולהבין
(הרוב מקבלים ובסדר גמור)
יש אנשים שקשה להם לקבל ולהבין
(הרוב מקבלים ובסדר גמור)
את לגמרי בסדר...
זה בסדר,גם אני חילוני ולא קרה לי כלום
באותו הנושא: