בבקשה רק מי שיודע שייעץ, אני עוד מעט חצי שנה בצבא וממש קשה לי איפה שאני נמצאת, מאז שהתגייסתי אני לא מפסיקה לבכות ולהיות בדכאונות חמורים, אני רציתי להתגייס למרות שיכולתי להוציא פטור אבל שמו אותי במקום שרע לי בו מכל בחינה, שאני ממש עוברת סבל ולא מוכנים להעביר אותי וגם לא קיבלו את טופס 55 שלי, עכשיו הקב"ן אמר לי שזה או להתמודד עם זה או להשתחרר, חודש הבא יש לי את הפסיכיאטר ואני צריכה להחליט. אני בינתיים בכל זאת מנסה שיעבירו אותי מקום כי פה אין סיכוי שאני יכולה להשאר. המפקדת אמרה שהיא יכולה לשים אותי אולי במקום אחר במחלקה אבל לא בא לי בכלל להשאר במחלקה הזו וגם לא בבסיס הזה. בעתיד כשאני אהיה בראיון עבודה יוכלו לדעת על מה יצאתי מהצבא? אם אם בכלל עשיתי צבא? אם אני עושה שירות לאומי זה כמו צבא באזרחות? מי שמבין אשמח לעזרה