4 תשובות
אני חושב שלעבודות אסור לשאול למה שחררו אותך, ולצבא אסוא למסור מידע אז אתה יכול לאמר שזה בריאותי. ועדיף שתעשה שירות לאומי מאשר כלום
אנונימי
שואל השאלה:
אני כבר באמצע שירות פשוט הלכתי לקבן ואמרתי שניסיתי להתאבד בתחילת השירות אז הוא קבע לי פסיכיאטר עם המלצת שחרור, זה עדיין אותן הלשכות כמו שחרור על 21 בתחילת שירות?
אנונימי
זה סתם הפחדה, כמו עם הבגרויות שאם לא תצא אם תעודת בגרות אתה לא תצליח בחיים.

הכל תלוי בבן אדם, אם בן אדם ירצה להשיג משהו והוא יתאמץ מספיק אז הוא יגיע למטרות שלו. שום בגרות או צבא יפגעו לו בדרך.
וואלה לא יודע