התחברות הרשמה

בנים היו יוצאים עם טרנסגנדריות בקטע רומנטי?

אבל טרנסגנדריות שנראות טוב ונשיות ועדינות
1 ביולי 2019, 02:35
רומנטיקה    
6 תשובות
חא
r
r/woooosh
כן ברור
אנונימי
שואל השאלה:
למה ברור וחד משמעי? חחח
אנונימית
כן, אבל לא כולם
E
EdgeLord
אני אישית לא
יש שכן
א
אדם מכוכב אחר ❤
לא
ע
עסוק בדרך כלל
באותו הנושא:
מה דעתכם על זה שמביאים טרנסגנדרית לתוכנית ילדים הבנים והבנות השנה?
גברים, הייתם יוצאים עם טרנסגנדרית? אם לא למה
בנות ובנים, הייתם יוצאים בקטע רומנטי עם מישהי/מישהו שהכרתם בסטיפס?
מה הקטע שאתיופים לא יוצאים עם לבנים ?
תגידו הייתם יוצאים עם טרנסגנדרית?
הייתם יוצאים איתי? אני בקטע של בנים אבל גם בנות יכולות לענות
טרנסגנדריות מקבלות מחזור?
אתם טרנסגנדרים/טרנסגנדריות?
יש פה בנות שרוצות להיות בן (טרנסגנדריות) ?
לא מקטע גזעני - בנות/בנים לבנים, הייתם יוצאים/ות עם אתיופי/ת?
למה לא שומעים על טרנסגנדריות?