7 תשובות
לא
לא שידוע לי
לא.
לא
תמיד סיקרן אותי איך זה מרגיש
תמיד סיקרן אותי איך זה מרגיש
לא כי להיות טרסגנדר זה ללכת נגד מה שבראו אותי, ואני שמחה שאני בת אז בחיים לא הרגשתי או רציתי להיות בן.
לא
באותו הנושא: