15 תשובות
אין ממוצע סבבה.. כל ממוצע הוא בסדר, עדיף מעל 60..
80+ לדעתי
85 זה טוב
90 או 85, כיתה ז זה כיתה קלה ברמות ואין סיבה שלקבל פחות מיזה
85 ומעלה
אני כיתה ז, היה לי ממוצע 89 במחצית הראשונה ובמחצית השנייה ממוצע 91
אנונימית
שואל השאלה:
אתם חושבים ש76 זה גם בסדר לכיתה ז?
אני בכיתה ז ובמחצית ראשונה הממוצע שלי היה 85.5 ומחצית שנייה 90.2
זה ממש סבבה, יש לי חברה שהממוצע שלה היה 67 ובגלל שהיא השקיעה אז היא קיבלה תעודת הערכה
אנונימית
85 סבבה לגמרי
80+