5 תשובות
תגידי להם שאם הם מתנהגים אלייך כמו לאוויר שיזכרו שבלי אוןיר אי אפשר לחיות
תשיגי חברים חדשים. תעמדי על שלך. לא להתבכיין לעשות משהו בקשר לזה
שואל השאלה:
זה בעיקר במשפחה אני מדברת עלזה אין סוף מי אמר שאני לא עושה כלום
אנונימית
אוליי אתה לא בולט מספיק...
נסה לשפר את הביטחון העצמי שלך, אתה כנראה משדר ביישנות ומסתתר מאנשים אני מניחה.
באותו הנושא: