9 תשובות
לי לא היה קשה
אבל אין ממש הבדל בין ח לט
לי היא הייתה יותר קלה מכיתות ג'-ח'
ל א
ממש לא
ל
א
בכלל לא. יש לך הזדמנות לעשות שטויות, תנצלי אותה d:
אני השנה סיימתי ט'
זאת כיתה קלילה, יותר מהשנתיים קןדמות בשבילח
תלוי אם יש לך כוח, בכללי כיתה לא כזאת קשה אבל אצלי דיי משעממת, את/ה רק צריכ/ה כוח רצון ולעמוד בזמנים של עבודות ומבחנים ובום עברת את כיתה ט' בקלות.