9 תשובות
לי לא היה קשה
אבל אין ממש הבדל בין ח לט
אבל אין ממש הבדל בין ח לט
לי היא הייתה יותר קלה מכיתות ג'-ח'
ל א
ממש לא
ל
א
א
לא
בכלל לא. יש לך הזדמנות לעשות שטויות, תנצלי אותה d:
אני השנה סיימתי ט'
זאת כיתה קלילה, יותר מהשנתיים קןדמות בשבילח
זאת כיתה קלילה, יותר מהשנתיים קןדמות בשבילח
תלוי אם יש לך כוח, בכללי כיתה לא כזאת קשה אבל אצלי דיי משעממת, את/ה רק צריכ/ה כוח רצון ולעמוד בזמנים של עבודות ומבחנים ובום עברת את כיתה ט' בקלות.
באותו הנושא: