9 תשובות
לא, זה מחלה.
באיזשהו מקום כן.
ממש לא
לא
לא.
אבל לצאת מדיכאון זו בחירה. שכל אחד מסוגל לעשות.
אני אומר את זה מנסיון.
אבל לצאת מדיכאון זו בחירה. שכל אחד מסוגל לעשות.
אני אומר את זה מנסיון.
מה קשור בחירה, אנשים לא בוחרים להיות בדיכאון הם נקלעים לזה
לא
חד משמעית לא
לא יודע. בתור מישהו שלפי הפסיכולוגית כנראה בדכאון אני חושב שזה חלקית נכון. אבל מצד שני אני לא מוצא דרך לצאת מזה אז לא יודע איך לענות על זה.
אנונימי
באותו הנושא: