5 תשובות
שואל השאלה:
אני טסה בנובמבר, וראיתי שצריך להירשם לתור באינטרנט ואז מגיעים
עדיף שתקבעי כבר עכשיו את התור כי התורים שלהם ממש מאוחרים וגם ייקח זמן לדרכון להגיע
מתי את טסה?
כי צריך לחכות בתור חודש במקרה הטוב (אפשר גם לבוא סתם באיזה יום אבל ממש איך שהם פותחים ןיכניסוי אותך אבל את תצטרכי לחכות המון זמן בתור עד שיקבלו אותך, אבל זה לא תמיד עובד)
ואחרי שאת עושה זה אמור להגיע תוך חודש
תלוי מתי את טסה, אם באמצע שנה אז תעשי במשך החופש הגדול
שאני עשיתי לקח לו חודש פלוס מינוס, עדיף לך לעשות עכשיו