12 תשובות
בהצלחה אם זה...
שואל השאלה:
אחת מהבעיות היא שאין לי אח בכלל!! ההורים שלי לא יבינו מה לעזאזל רוצים מהם
אחת מהבעיות היא שאין לי אח בכלל!! ההורים שלי לא יבינו מה לעזאזל רוצים מהם
אנונימית
תנסי פשוט לסנן את המורה
תסבירי להורים שלך , והם ימצאו תירוץ . או שתבקשי מההורים שלך לסנן את המורה ואז תחכי שבוע ותחזרי אליה ותגידי לה שנגמרה השבעה ושהיית באבל מדי..
המורה הזאת בטוח תספר בחדר מורים ובטוח יש מורה שיודע/ת שאין לך אח ותעלה עלייך ויפסלו לך את כל התעודת בגרות על זה ויעיפו אותך אפילו מהבית ספר
האמת שכן..^
אני בוכה!!!
יו אמן שזה ספאם אם כן את בצרות.
פסיכית תסבירי שהתכוונת לכלב שלך או לחיה שלך ותגידי שאתם מתייחסים אליה כאל בת משפחה או בקיצור כמו אחותך או אח שלך תלוי במין של החיה
יש לך כמה אפשרויות
1. תהרגי את אח שלך
2. תארגני שבעה מסודרת
3. תטמני מלכודת למורה שלך
4. תגידי לה שזה אישי והמשפחה מעדיפה כמה שפחות אורחים ושזה מקשה עליה
אה וגם יש תאפשרות להגיד לה תאמת..
1. תהרגי את אח שלך
2. תארגני שבעה מסודרת
3. תטמני מלכודת למורה שלך
4. תגידי לה שזה אישי והמשפחה מעדיפה כמה שפחות אורחים ושזה מקשה עליה
אה וגם יש תאפשרות להגיד לה תאמת..
אם בביולוגיה היית מקבלת ציון נמוך ויש לך מקצוע אחר מורחב 5 יחל חוץ מאנגלית אז לא היית נפגעת בכלום אם היית עושה את הבגרות בביולוגיה.
wtf
בבקשה שזה ספאם אלוהים
ואם זה לא
אז למה להמציא כזה תירוץ ברור שהיא תרצה לבוא לשבעה תספרי לה את האמת .. הרי בסוף היא תגלה את זה ואת תהיי בבעיה הרבה יותר גדולה
בבקשה שזה ספאם אלוהים
ואם זה לא
אז למה להמציא כזה תירוץ ברור שהיא תרצה לבוא לשבעה תספרי לה את האמת .. הרי בסוף היא תגלה את זה ואת תהיי בבעיה הרבה יותר גדולה
באותו הנושא: