5 תשובות
יש ציונים לבגרות??
אנונימית
כנסי מה כבר יכול להיות
להיכנס בכל מקרה
כבר עשית תבחינה אז אם זה נכשל תוכלי לעשות מועד ב
כנסי, מקסימום קיבלת ציון עובר.
אין לך מה לפחד כי לא פרסמו את הציונים (אלא אם זו בגרות פנימית של 3 יחידות)
אנונימי